Time:

Wed May 08 // 07:30 - 10:00

Price:

250

Location:

Aarhus

Seats left:

53

Language:

danish

Fremtidens digitale mediebrug

Der er store forandringer i folks digitale mediebrug, som skyller ind over os lige nu. Kom med til dette morgenseminar og bliv klogere på hvem de nye mediebrugere er og hvad de bruger deres tid på.

Key Take-aways

  • Nye indsigter i danskernes medievaner
  • Inspiration til at arbejde med målgrupper for dit indhold
  • Trends og tendenser inden for digitale platforme og indhold

køb din billet her 

Danskerne bruger dagligt 7 timer og 16 minutter på medier. Skønt tidsforbruget er faldet med omkring en halv time i løbet af de seneste år, og en del af mediebrugen foregår samtidigt, understreger det høje tidsforbrug den centrale rolle, medier spiller i danskernes liv.

På dette morgenseminar undersøger vi fremtidens mediebrug og de nye mediebrugeres vaner og motivationer samt det nye samspil mellem de analog og digitale medier. Vi glæder os til blandt andet at få besøg af Dennis Christensen, Head of Audience Research hos DR og Jesper Harding, CEO af det interaktive designbureau YOKE. Morgenseminaret modereres af Maria Schwarz, chefrådgiver hos Seismonaut med mange års erfaring indenfor digitale medier, community management, brugercentreret strategisk udvikling og digital transformation.

Headstart Network

Headstart Network er et stærkt netværk for kommunikatører, marketingfolk, selvstændige og studerende med interesse for digitale medier og forretningsudvikling.

Vi afholder fire morgenseminarer om året, der alle kredser om digital kommunikation. Sammen prøver vi at blive klogere ved at invitere interessante oplægsholdere, der kan dele ud af deres indsigter og cases fra erhvervslivet, der kan komme med praktiske eksempler.

Vi glæder os til at byde dig indenfor under dette års IWDK!