Time:

Tue May 07 // 13:30 - 14:15

Price:

free

Location:

Aarhus

Seats left:

3

Language:

danish

Brand Commerce – Fremtidens E-handel

Gennem cases, kreativ brug af teknologi og måling af emotionelle reaktionsmønstre sætter vi fokus på, hvordan ’Brand Commerce’ fremover kommer til at fylde mere og mere på den digitale dagsorden.

Key Take-aways

  • Hvad er forskellen på traditionel transaktions E-commerce og Brand Commerce?
  • Hvorfor er Brand Commerce en vigtig disciplin i kundens tidsalder, hvor forventningen til den digitale købsoplevelse bliver ved med at stige?
  • Hvad skal man fokusere på, hvis man vil tage kampen op mod fx. Amazons velsmurte ecommerce motor? Vil du være ven eller fjende?

Med introduktionen af Amazon på det danske marked, vil forbrugerne i nær fremtid have endnu flere muligheder for at kunne købe produkter, hvor som helst og når som helst på en nem og effektiv måde med fleksibel og billig levering.

Hvis du vil vinde i den digitale tidsalder, er det ikke nok kun at tilbyde dine kunder at købe et prismæssigt konkurrencedygtigt produkt i en velsmurt ecommerce-løsning, hvor selve transaktionen og leveringen sker effektivt og sømløst.

Vil man tage kampen op mod globale giganter som Amazon og for alvor differentiere sig fra konkurrenterne, skal man tænke over, hvordan man kan få koblet oplevelsen og kundens motivation til at købe produktet tættere på den kommercielle transaktion.

Vi sætter i dette oplæg fokus på, hvordan ‘Brand Commerce’ fremover kommer til at fylde mere og mere på den digitale dagsorden. Gennem en række cases belyser vi, hvordan kreativ brug af teknologi og måling af emotionelle reaktionsmønstre kan skabe nye meningsfyldte interaktioner mellem brands og forbrugere, der effektivt leder frem til et køb.